Bra start på dagen

Klockan är bara åtta men ändå har jag hunnit med hur mycket som helst.

Gick upp kvart över sex, då svepte jag en tallrik fil med kanel och ett glas mjölk. Efter det tog jag på mig träningskläderna och knöt på löparskorna.
Sen gick jag ut och sprang mina fem koilometer, tog ca en halvtimme.
Efter det hoppade jag in i duschen och fixade mig iordning.
Nu sitter jag här vi frukostbordet igen, ätit min andra frukost.
Denna bestående av gröt och mackor på det nybakta brödet.

Nu ska jag skriva ut en del papper och efter det ska jag ta bussen till skolan. Har inga föreläsningar idag men jag har ett lite större arbete som ska vara klart nästnästa vecka. Tänkte att jag börjar på det nu redan för jag vill gärna vara klar med det till nästa onsdag av flera anledningar.

Sen efter lunch blir det lite shopping på stan äntligen. Och efter det kommer två kompisar som jag läste med i höstas till stan så då ska vi umgås hela gänget.

Lär bli en heldag.
Känner mig pigg nu efter denna sköna starten med löpningen!

Ha en bra torsdag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0