Blodomloppet 2010!

Hej på er.

Nu har vi kommit hem från blodomloppet samt hunnit duscha och så vidare.
Det har varit en fantastisk kväll, Underbart väder, skönt lopp, trevligt sällskap och en helt fantastisk fika efteråt.

Sprang som sagt en mil och den milen gick hur bra som helst, inte den snabbaste med tanke på att stockning i början men jag kom i alla fall under en timme, alltid något?

Fikan efteråt var trevligt, det var en jättefin matkasse som man fick av sponsorn ICA. Lax, potatissallad(min favorit i plusteste, haha!),mackor, tomater, hummus, leverpastej, skinka, ramlösa, gojibär, choklad och annat smarrigt!

Här kommer lite bilder från i går, sen ska jag gå och lägga mig! I morgon väntar en förmiddag på gymmet då jag ska försöka att öva in mitt Corepass!
Hörs då



Jag och Robin en stund efter målgången. Lagom nöjda må ni tro.


Jossan och Lotta var också glada, speciellt över sina "guld"medaljer...


Massor av godsaker


Vi satt typ mitt på gräsplanen, omringade av alla de andra 7250deltagare som också skulle fika på "matkassen".
Otroligt kul att så många var med och sprang.



Visst är Jossan söt?


En bild på en nöjd Robin, med sin strumpa i ena handen av någon anledning.


Vi avslutar bildkalaset med min nummerlapp och min medalj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0