Åter i Umeå

Oj här har det visst blivit ett lite blogguppehåll.
Sorry för det men de senaste dagarna har jag haft en hel del för mig och inte velat blogga helt enkelt.

Har varit hemma i Skåne ett par dagar, sen i onsdags rättare sagt och det var väldigt trevligt.
Träffade många vänner och hann spendera en hel del tid med familjen så jag är helt klart nöjd.

Och jag klarade faktiskt av att inte plugga någonting under min "semester". Satt mig en snabbis igår kväll men bytte snabbt syssla.

Orkar inte skriva allt som har hänt just nu utan det får komma allt eftersom.
Men kan redan nu säga att Karins 20årsfest i lördags var otroligt trevlig, god mat, trevligt sällskap och mycket dans!

Nu sitter jag i skolan efter min tidiga morgon. Ska försöka få lite plugg undanröjt innan seminariet som börjar vid två.
Om en timme kommer Robin och äter lunch med mig! Längtar redan efter att få krama honom.

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0