Trött

När jag gick upp för ca en timme sen så var jag megatrött, nu är jag bara trött.
Jag brukar vara rätt pigg på morgonen men jag tror att jag har sovit dåligt i natt för min kropp gör ont och halsen verker. Det bryukar betyda att jag har haft en dålig nattsömn tyvärr, men jag har ändå sovit många timmar så jag får väl klara mig.

Nu ska jag till skolan för att ha dugga och bakdag, går i åtta timmar så jag är väl inte jättepepp men men. Efter skolan ska jag och Robin iväg och storhandla, det behövs verkligen!

Men nej nu måste jag dra, ha en skö onsdag dock folk...

Och vet ni vad förresten, här är bara fem minus grader idag :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas du piggar på dig! =)Här i halmstad är det nog 0 gradigt, möjligtvis någon plusgrad. men i helgen ska vi ha -17 grader (!). Galet! Känns som vår i luften här. Det gillar jag! Härligt att du läser en intressant kurs! Önskar att vi med kunde göra det. Ska läsa tillämpad nutrition, det ska bli kanon!!! Men inte med biomekaniken direkt... Coolt med mjölkföreläsning! Glöm inte att kritiskt granska vad föreläsarna säger bara :) Så man inte köper allt rätt av utan att ifrågasätta! Det är kanon, plus att man lär sig mkt!

2010-03-03 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0