Trött i benen!

Oj vad vår joggingrunda blev lång! Jag som inte skulle träna hårt idag. Nej nej så gick det med den saken.
Men det var sjukt skönt, vi avsutade med att springa upp för berget här runt hörnet. Det värsta var bara det att ingen hade inte skottat stigen där så allt vi hade att springa på var ett gammalt skoterspår som var igensnöat, men då fick benen jobba lite hårdare.

Nu ikväll har jag börjat packa lite grann, eller ja nästan allt rättare sagt. Jag har packat allt som går och nu längtar jag oerhört mycket efter onsdagkväll då jag intar Skånelandet igen.

Titta, jag har tilloch med lagt fram skinnjackan. För inte kan jag komma hem i min stora dunjacka precis. Då lär jag svettas ihjäl.

Resten av kvällen har jag spenderat genom att skriva om hur man bäst steker, kokar och bryner kött. Ja jag har skrivit en massa om helt kött inför labben som vi har efter påsk.
Just frågorna inför labbarna är jag alltid tidigt ute med, men det är just repitionen av allt jag snabbt skjuter framför mig istället för att ta tag i. Men när jag får lediga stunder i påsk, ja då ska jag försöka göra någon nyta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0