Träning

Visst är det skönt att träna?
Jag älskar i alla fall den härliga känslan man  får under ett träningspass, att få känna allt adrenalin som rusar under huden på en gör en bara lycklig och efteråt så känner man sig helt lugn.

Den känslan gillar jag, att få komma hem helt lugn, få ställa sig i duschen och låta svetten följa med duschstrålarna ner i avloppet. Kunna gå ut i köket, ta ett stort gals mjölk och ett par ostmackor för att sedan komma in här i vardagsrummet, slänga upp fötterna på bordet och tugga i sig maten.

Vad kan bli bättre? Inte är det mycket.

Idag tränade jag först Core och sen tränade jag BodyPump, hur härligt som helst.
Nu ska jag lägga mig ner och läsa lite i en av Åsa Larssons härliga roman innan det så småningom blir läggdags för min del.

Ha ni haft en skön kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0