Söderut!

Behöver jag säga att jag är helt slut eller förstår ni det ändå kanske?
Ja om inte så kan jag meddela att slut är bara förnamnet. Det har varit en hektisk med rolig dag.

Jag hann med skolan vilket var en bra och givande dag, jag hann shoppa lite presenter och en tröja till mig själv i stan. Sen åkte jag hem, åt och allt sånt där.
Sen cyklade jag bort till gymmet, var där klockan sex. Väl där övade jag step i ca en timme innan Bodybalance började. Ytterligare en timme senare så började kvällen på riktigt för då började min stepträning.
Och OJ så roligt det var idag, nästan fullbokat och alla hade hur mycket energi som helst. Inte minst jag då som in kanske förstår, alla steg satt där de skulle, takten satt och styrkelåtarna gick bra.

Det är så otroligt kul att leda steppen, jag ångrar verkligen inte att jag tackade ja till erbjudandet. Nu har jag "uppkörning" om två veckor och då ska jag ge järnet och visa att jag är rätt tjej för det här.
Det värsta som kan hända är att jag misslyckas lite och då får jag bara göra om det veckan därpå. Jag vill gärna bli godkänd med en gång så att jag kan få börja ha klasser helt på egen hand, jag känner mig redo för det nu.

Men nog pratat om steppen, eftersom att jag kom hem efter halvtio tiden var det en snabb dusch och gällde och hälla i sig en halv liter filmjölk typ. Sen dess har jag packat, lagt fram allt till imorgon och kollat busstider mellan mammaopappa upp till k-stad. Visst är jag duktig på att planera ;)

Nu ska jag sova! Och det ska bli otroligt skönt.
Jag kan inte ens fatta att jag ska flyga hem imorgon. Åh det ska bli så kul, längtar efter att få krama om mig familj.
Eventuellt kommer Karin också och hälsar på på kvällen, vilket jag längtar efter. Saknar hennes superduper mycket.

Nej nu får jag sluta klockan är ju för fasiken elva och jag ska upp tidigt i morgon.
Bloggar nog inte imorgon , då lär jag ha annat att tänka på!

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0