Snöfall, igen!

Ja och så snöar det här igen. Är det någon som blir förvånad? Jag har slutat förvåna mig för jag har kommit fram till att det kommer nog snöa under en lång tid framöver här i Norrland.

Men annars är det bra, jag mår bra och idag har jag haft en "Jag trivs så himla bra i Umeå" dag då allt har kännt bra. Eller där ljög jag för fram till jag slutade skolan var det bra. Sen var det precis som om min mage vände sig ut och in och sen dess har jag varit illamående. Men inte viker jag ner mig för det nej för ikväll skulle jag och Anne hålla i ett steppass igen så det var bara att masa sig ner till gymmet.
Väl där gick det ok, själv steppen gick bra men min mage protesterade varje gång jag hoppade.

Var otroligt lättad när jag gick därifrån över att inga jobbiga saker hände.

Örk, jag känner mig helt utpumpad nu, när magen inte vill som jag blir jag lätt trött. Magar är experter på att förstöra för en. Därför tänkte jag nu så smått förberda mig för sängen. Ska lägga mig där och trixa och fundera lite inför de kommande styrkelåtarna inför mitt egna pass. Har tre låtar kvar och jag vill bli klar med alla under helgen, för sen är det bara ett block kvar också!
Kommer gå finfint.

Imorgon är det ännu en skoldag som väntar, då blir det praktiskt igen och denna gång är det ett par kycklingar som väntar på oss.
Styckning och tillagning är det som ska hända. Hoppas jag kommer ihåg allt från gymnasiet, lite gör jag i alla fall.
Sen imorgon kväll blir det bara plugg och godisätande framför tv:n. Jag längtar redan efter godiset ;)

Sov så gott mina vänner, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0