SNÖ!

Godmorgon.

Ni skulle bara veta hur mycket snö här är nu. Jag har aldrig sett så här mycket snö vilket i och för sig inte är lika konstigt men snöbergen är nu extremt högt. Nu har det kommit ännu mera snö vilket har lett till att tom Norrlänningarna i min klass vill att det ska försvinna nu.

Reagerade på det mest igår när jag gick in i lärarhuset på Universitet, utanför det huset finns det ett  stort snöberg(som utanför alla andr hus) och jag ljuger inte om jag säger att det var minst fyra meter högt, helt sjukt!

Ska ha kameran med mig i skolan idag så jag kan fotografera dessa jätteberg och visa er så ni tror mig.
Men nu ska jag äta upp gröten och göra mig klar för en skoldag.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0