Röding till middag!

Oj nu är jag proppmätt. Har ätit en godgod middag, Röding stod på menyn och det var gott!
För en gångs skull var det jag som stekte fisken, annars brukar Robin göra det men inte denna gång.

Det blev en lyckad måltid, och nu äter jag godis fast jag är proppmätt. Men jag gör det lite för att slippa tänka på att jag redan saknar Robin. Tänkte först att det skulle vara skönt med lite ensamhet för att kunna plugga. Men nu när jag är trött på att plugga så kommer saknaden smygande inpå en.

Men inte deppa! Jag ska bara ha en lugn och skön kväll ikväll och inget annat.


En nyklippt Robin hugger in!


Nystekt Röding och rostade rotfrukter!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det såg riktigt gott ut, jag blev NÄSTAN lite sugen på fisk igen...! Lägg bort böckerna nu ;)

2010-03-26 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0