Positiv föreläsning

Har varit på föreläsning nu ikväll borta på gymmet. Det var en förläsning som var ägnad åt oss personal på Storsjöhallen där jag tränar. Och nej jag är inte anställd där än utan jag går ju endast som lärling men för att komma in i gänget fick även jag möjligheten att gå på föreläsningen. Det var ne pyskolog som pratade om hur man jobbar i grupp och vad man bör tänka på och sedan gav han lite konkreta tips på hur verksamheten och ens företag kunde bli bättre.
Det var väldigt intressant och jag lärde mig jättemycket om hur man bör agera som enskild individ i ett större företag.
Visste ju om att föreläsaren var bra då jag lyssnade på honom tidigt i höstas också som kanske en del av er minns. Då hade jag precis börjat träna på Storsjöhallen och hade inte den minsta aning om att jag ett knappt halvår efter sitter där som en i personalstyrkan, eller nästan ialla fall.

Kul var också att få se fler av personalen än bara de man möter på passen och i receptionen, ska bli otroligt kul att få lära känna dem mer.

Jag ska till skolan tidigt i morgonbitti så jag tror att jag ska krypa ner i sängen nu för att läsa lite och sen låta ögonlocken falla ner.

Hoppas att in har haft en bra måndag, jag har haft en kanon dag och jag tror att morgondagen kommer bli lika bra.
Sov så gott kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0