Myskväll!

Efter att Robin har varit iväg hela dagen på sin Bokcirkel och jag pluggat och fixat en massa är det äntligen kväll.

Vi missade ju våffeldagen i torsdags då vi hade en aning stressad dag. Men istället för att skippa det helt tog vi igen det nu. Vi gräddade massor av våfflor helt enkelt och gott var det.


Sen nu har vi landat i soffan och sitter nu och njuter med en skål popcorn. Vi ska se Parlamentet och efter det ska vi se New moon filmen. Jag är mycket skeptisk mot den men okej, att se den skadar väl inte.

Vad ska ni göra ikväll?


Nypoppade popcorn!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har ju jobbat ikväll, så nu degar jag bara framför tvn. Hur skönt som helst! Ska bädda ner mig i tid och sen ringa till A! Min kväll det...

2010-03-28 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0