Musikal och massa mat!

Hej på er!
Blev en bloggfri dag igår och det var verkligen längesedan. Men så får det bli ibland, man kan ju inte hinna med allt.

Igår hann jag med en steplektion, plugga i skolan ett par timmar, komma hem käka och byta kläder och sen tog jag och Robin bussen till stan och där såg vi på musikal.

Det var otroligt kul att få gå på musikalen, musikalen i sig var bra men jag fattar inte hur de bär sig åt när man sjunger och dansar samtidigt i ett så högt tempo.  Blev verkligen imponerad.

En bild från gårdagen då vi satt i baren och väntade på insläppet!


Idag är det kanonfint väder här i Holmsund. Efter många dagars snöfall och minusgrader är det äntligen strålande skolsken och nollgradigt.
Åh man lycklig bara man tittar ut!

Började dagen bra då jag cyklade ner till gymmet för att gå på ett Corepass följt av Spinning, hur skönt som helst. Jag hade otroligt mycket energi i kroppen och ännu mer fick jag efter två kanonsköna pass.

Har nu hela köket fullt av projekt. Surdegen som jag har tagit hand om i ett par dagar ligger nu utbakade i två limpor och jäser och i ugnen har jag precis slängt in en tonfisklasange i ugnen. Är jättehungrig efter all träning så jag hoppas den smakar bra.

Lasange

Håll tummarna för att bröden blir bra och inte döbakade som surdeg lätt blir. Förhoppningsvis blir min surdegsdebut lyckad!

Nu tänkte jag bara njuta av vädret genom att så småningom gå ut en runda. Fast först ska jag se på längdskidåkning och plugga lite om fisk inför måndagens föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0