Min Söndag!

Idag har jag hunnit med en hel del mys!

Jag började dagen på Scandic hotell här i stan. Väl där satt vi och åt frukost i över fyra timmar. Mums va gott det är med hotellfrukost. Ett perfekt sätt att fira Lottas födelesedag så här i efterhand.
Efter de fyra timmarna var det matkoma på högnivå må ni tro, men vi gav oss ändå ut på stan för att uträtta en del ärenden innan vi begav oss till Jossan.

Jossan har för ett tag sedan flyttat till ett tjejkollektiv och det var vi lite nyfikna på. Efter en härlig promenad kom vi  fram och det var finfint!
Mysigt att bo så där med en massa annat folk och alltid ha någon omkring sig.

I alla fall, där satt jag i ett par timmar innan jag tog bussen hem vid fem.
Nu sitter jag här efter att ha pratat med Karin i en timme och käkat god tonfisklasange sen igår. Skulle egentligen gått ut och sprungit men det får bli imorgon eller en annan dag, nu orkar jag inte helt enkelt.

Kvällen kommer spenderas med kurslitteraturen!
Men först ska jag skriva ner receptet på tonfisklasagnen åt er, så det kommer om ett tag. Håll ut Kairn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0