Mat - Müsli!

Plockade nyss ut en müslisats ur ugnen! Den där müslitburken har stått tom i över en vecka hemma hos oss och det är alldeles för längesedan. Därför tog jag mig i kragen och gjorde en ny omgång medan Robin ändå var i köket då han lagade kvällsmat.

müslin jag gjorde var ett nytt recept som jag snodde från Majas blogg, och receptet hittar ni HÄR!
Det är egentligen tänkt som en grynblandning vilket blir perfekt för mig då jag kan behöva lite variation till den oginella havregrynsgröten. Vi får helt enkelt se om den passar som müsli med, men det tror jag nog. Häller man i lite russin så löser allt sig väl.

Nej nu ska jag försöka plugga en timme eller två. Sen ska jag försöka hinna knåpa ihop ett inlägg om Ost som jag en gång sa att jag skulle göra. Maja ha tålamod det kommer ett ostinlägg, antingen idag eller imorgon!


Robin gör middagen och jag dukade upp för en omgång müsli! Perfekt.

Kommentarer
Postat av: may

jag saknar er musli, ni ska få göra den i påsk när ni kommer ner, tack på förhand.

2010-03-15 @ 18:53:07
Postat av: Maja

aah, hoppas den blir bra o att den smakar ;) haha tack, ska bli kul o läsa! känn ingen press från mig bara

2010-03-15 @ 19:50:34
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0