Måndagsstress!

Idag känns det som om stressen ligger högt över öronen på mig!
Jag längtar efter att få åka hem men samtidigt bidrar det till en liten klump imagen då man vet hur mycket man har att göra innan dess.
Men jag har precis försökt att varva ner genom att beta av saker på min To do lista nu innan hemresan. Listan är lång men det är alltid kul att få beta av en sdan lista, se man kan göra allting lite roligare ;).
Att skriva listor är bra för mig för då kan jag slå vad mot mig själv över hur lång tid det tar innan listan är tom, men man kan ju inte göra det alltid för då hade i alla fall jag blivit knäpp i huvudet.

Idag har jag varit i skolan och redat ut lite grupparbeten och andra saker som måste göras.

Efter det var jag hos läkaren klockan tre. Vi pratade om mina näsproblem och över att mitt luktsinne är borta!
När han hade kollat klart i näsan ännu en gång insåg han att jag skulle få mer kortisonspray tills vidare för att jag överhuvudtaget ska kunna känna någon doft och nu får jag invänta en kallelse från Stor sjukhuset i stan. Där jag antgaligen ska undersökas mer nogrannt för att se om det är lönt att operera mig.
Hoppas jag får kallelsen fort bara!

När jag var klar där stack jag snabbt till apoteket och hämtade srpayen för att sen gå vidare till konsum och handla påskägg och påskgodis till mina småsyskon. Antar att de gillar storasystern mer om man kommer hem med de här äggen som jag redan har delat upp. Exakt lika mycket godis och exakt samma antal av varje godis. För jag vet hur viktigt det där är och hur de sitter och jämför annars ;)


Nu ska jag skriva klart min Vegetariska analys och efter det blir det mer plugg innan det blir mat.
Eventuellt blir det en liten joggingtur senare ikväll, för jag hinner inte ner till gymmet idag, eller rättare sagt jag är inte på humör för att träna inomhus och jag vill absolut inte stressa mer än nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0