Lyxfällan!

Sitter i soffan och tittar på Lyxfällan på Tv3.
Det är helt sjukt hur dålig koll vissa människor har på sin egna ekonomi. Förstår man inte vad som kan hända om man skuldsätter sig upp över öronen och inte gör något åt det?

Ja jag är i alla fall glad att man har koll på ekonomin, och extra glad är jag nu när jag har börjat jobba så smått. För det innebär ju faktiskt att jag inte jämt behöver gå så mycket minus på kontot.

Annars har jag inte gjort mycket idag.
Jobbade mellan nio och tre, en skön arbetsdag med ett positivt samtal med chefen och nu är två nya jobbtider inplanerade!
Efter jobbet cyklade jag hem, la mig i soffan och läste kurslitteratur och råkade tömma en burk med mina drömmar som jag gjorde för ett par veckor sen. Men men det är sånt som händer, jag behöde kanske de där drömmarna.

Sen blev det matlagning med hjärtat och nu i kväll har jag varit på ett utpumpande spinningpass, skönt avslut på kvällen.

Imorgon är det redan Fredag, var tog den veckan vägen? Ja ingen aning men skönt att tiden går fort nu tycker jag. För om tre veckor får jag åka hem och det längtar jag efter.

Ha en skön kväll gott folk!

Bjuder på en fin bild och mig och Robin kvällen till ära.

Kommentarer
Postat av: Maja

åh, lotta, när är du hemma? för ja kommer va hemma mellan 1 o typ 11 apr, vi kanske tajmar...? :)

2010-03-12 @ 11:28:54
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0