Inte är jag dum inte!

ÅH vad jag kan störa mig på folk som jämt bara klagar. Som bara vill hitta fel hos folk så att man offentligt kan publicera det lite "diskret" på till exempel sin blogg.
Istället för att klaga och tycka synd om sig själv kan man väl göra något roligt och njuta av det goda som finns.

Det tänker jag i alla fall göra det och det är därför jag skiter i om folk tycker att jag agerar som hemmafru eller som en idiot som inte kan stava ordentligt bara för jag inte tar mig tid och granskar alla inlägg, då jag vill ha spendera den tiden till annat.
Jag menar vad spelar det för roll att jag stavar fel ibland? Dör ni av det? Nej precis, förhoppningsvis får ni er bara er ett gott skratt istället.

Men nej nu har jag dragit på mig träningskläderna och precis slukat min goda sopp/gryta sen igår för nu är det dags att spendera tre timmar på gymmet. Step gånger två och bodybalance.

Om du som nu klankar ner på folk tror att jag tar åt mig så kan du sucka djupt nu för det gör jag inte!

För jag mår bra av att vara en så kallad hemmafru(som jag anser att man inte är om man gör det för sin egna skull) och jag mår bra av att träna mycket, jag mår bra av att se mig själv i speglen varje morgon vilket alla borde göra. Jag mår bra av att bo ihop med min älskade Robin och jag mår bra av att plugga till dietist.

Hoppas att den som nu klagar har det lika bra!

Tur att det finns så många fler goda människor än de mindre goda på denna jord. Å nej jag tänker inte läsa igenom mitt inlägg och leta efter stavfel, så jag hoppas att du som klagar njuter och klagar ännu mer över dem, om det nu får dig att må bra!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Men VA? vad är det för idiot som håller på? Den personen behöver ju inte läsa din blogg då om hon/han bara ska klanka ner. Vilket PUCKOT! synd att den personen inte har ett eget givande och roligt liv....... Stor kram på dig!

2010-03-23 @ 18:39:22
Postat av: Maja

Va? Du är ju bäst Lotta. Nej, det där är ju fånigt. Du är grym och jag är lite avundsjuk på dig varje dag. :)

2010-03-23 @ 21:39:44
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0