God morgon!

God morgon Söndag!

Vaknade helt utvilad för ca en timme sen, dock är min hals fortfarande helt rispig och jag står i kvalet eller valet om jag ska bege mig till gymmet ikväll. Borde nämligen öva stepen ikväll om jag ska kuna genomföra de nya momenten på tisdag. Får se hur halsen mår för jag behöver ju inte anstränga mig i och med att jag tränar själv, det är ju bara det att jag ska orka att ta mig dit och släpa mig upp och ner för step-brädan. Ja jag får helt enkelt låta dagen utvisa det.

Vad gör ni idag?
Själv sitter jag i soffan och ser på Vasalopp, en härlig klassiker som kanske någon gång blir möjlig för mig. Men då blir det så klart ett par Tjejvasor först. Kanske ska jag försöka att ta mig i kragen och köra ett lopp nästa år, hade varit en upplevelse.
Idag vill jag bara ta det lugnt, ligga i soffan och läsa samt plugga lite i den mån jag orkar. Min kropp är helt lam nu så jag antar att det är min hals som spökar.

Igår var jag och Robin på ett riktigt kak-kalas hemma hos Lotta som har fyllt år, men mer om detta i nästa inlägg för nu ska jag lägga mig ner och njuta av det finfina skidloppet.

Hoppas ni får en skön söndag.
Här kommer en gammal bild på mig och Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0