God morgon!

Äntligen har jag en liten tid över så att jag kan skriva ett par rader.

Igår var det en hektisk dag ,eller jag hade mycket att göra i alla fall.
Började dagen med att försova mig, vilket inte var kul. Vaknade kvart över sju och min buss gick fem över halv åtta, men jag hann. Tur att man kan äta ett par mackor på bussen.
Väl i skolan hade vi potatislabb hela förmiddagen och på eftermiddagen hade vi utställning av vegetabilier då vi fick chans att svara på en massa frågor som vi ska kunna inför tentan och så där.
Slutade tre och då tog jag bussen hem och satte igång med maten nästan med en gång.

Det blev en tonfisk låda med kokt potatis och äkta hollandaise sås så det tog lite tid att göra men det var det värt för det var verkligen utsökt!
Efter middagen cyklade jag till gymmet där jag lånade hallen en timme och körde igenom mitt steppass innan det var dags för Bodybalance. När det passer var slut var det dags för det  riktiga steppasset där jag höll i ca halv passet, det gick helt ok och det var verkligen roligt!
Måste sluta ha så höga krav på mig själv, för det gick verkligen bra igår man jag kan inte tycka att det gick mer än ok.
Men man ska å andra sidan heller aldrig vara nöjd så det är väl den principen jag kör på ;)

När jag kom hem vid halv tio var det bara att duscha och ladda upp magsäcken med mat igen innan sängen väntade på mig...


Idag har jag däremot sovmorgon så den får jag utnyttja genom att plugga, har två labrationer att gå igenom och svara på en massa frågor till, kommer ta en stund kan jag säga.

Se vid elva och eventuellt tidigare ska  jag till gymmet igen för att köra ha steplektion. Hoppas vi går igenom något nytt det hade verkligen varit roligt!

Men nej nu måste jag plugga för efter skoldagen idag som är slut vid halv fem ska jag och Robin ev ut till Ersboda till Intersport där och kolla läget. Därför hinner jag inte plugga jättemycket ikväll. Men nu jag nu ska jag vara effektiv må ni tro!

Ha en skön onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0