Glada Måndag

Idag är jag glad.
Glad över att slippa känna någon som helst press från skola, steppen eller med jobb. Eller okej där ljög jag lite, steppen får mig att bli lite nervös varje gång jag tänker på det, men nervös på ett härligt sätt.

Dagen började med att jag var på gymmet för att ha ännu en spetlektion eller vad man ska säga. Vi gick även igenom min tenta och det gick ju mer än bra.
Vi gick igenom hela mitt andra block efter uppvärmningen och hur jag skulle lägga upp det, så det känns riktigt bra nu. Ska träna in det till nästa vecka och går uppvärmningen bra imorgon får jag lov att köra nästa block också nästa vecka.

Åkte sen till skolan helt i onödan visade det sig för vår föreläsning blev inställd. Tråkigt för det var en gästföreläsning som vi alla hade sett framemot, men går det inga flygplan från Bromma så gör det inte.
De har nu flyttat den föreläsningen till imorgon så jag hoppas de kan ta sig upp hit tills dess.

Men när vi ändå var i skolan så satte jag mig med ett par tjejer från klassen och pluggade ännu mer matlagningstermer. Som ni kanske märker så tar dem aldrig slut, men nu verkar det ändå som om jag har kläm på de flesta.

Ringde även butikschefen på Ica idag och bestämde tid för när jag ska börja provjobba. Ska dit redan på torsdag och antagligen även nu på fredag, ska bli spännande må ni tro.

Nu ska jag börja laga lite mat här hemma, blir morot- och vitkålssoppa med potatis tror jag. För det är nästan bara det vi har hemma, men vi börjar bli duktiga på att trolla fram nya maträtter utefter det lilla som finns i kylskåpet ibland.

Slutligen som vill jag meddela att jag har ett problem, jag vet inte om jag ska låta mig hår växa ut lite eller om jag ska klippa mig igen och fortsätta att ha kort hår.
Tror nämligen att jag snart måste bestämma mig för nu är det tom så långt att jag kan sätta upp nackhåret i en lite toffs.
Vad tycker ni? Ska jag låta mig hår växa ut lite eller ska jag fortsätta på kort?




Kommentarer
Postat av: jossan

jag har inte sett din nya frisyr "live" så det är så svårt att säga... jag ska fixa mitt hår i morgon tänkte jag. Men bara klippa en hellugg. Hmm, svårt det där med hår. De foton jag har sett så har du varit fin i det korta tycker jag - så du inte kan sätta upp håret. Kanske smidigt när man tränar? eller så tycker jag att du ska spara ut till dina fina lockar som du hade i långt hår! Då kan vi bilda klubb :)

2010-03-01 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0