Fullspäckad lördag!

Hej på er.
Nu är det äntligen helt och det är riktigt skönt må jag säga.

Imorse låg jag kvar i sängen till halv nio för att sen gå upp och äta frukost i en timme. Efter min härliga långfrukost så cyklade jag iväg till gymmet för att gå på ett Corepasst följt av Spinning. Det är otroligt härligt att träna på förmiddagen enligt mig, speciellt nu på helgen. Nu har man gjort någon nytta och ändå har jag hela dagen framför mig.

Äter nu lunch i form av rester sedan gårdagens middag. Sen efter det ska jag ta tag i att städa lägenheten. Städade lite slarvigt förra veckan så nu blir det en rejäl omgång med sdammtrasan ;).
Vill gärna ha rent och snyggt här hemma nu när vi snart ska åka hem mot Skåne igen. Det är faktiskt bara tre dagar kvar tills vi får träffa våra familjer och vänner igen.

Sen ska jag även pyssla lite med mitt bröd som jag innan lunchen bakade ihop och nu ligger det på jäsning. Denna gången bakar jag en fiberrik limpa med äpple i, gjort på surdeg. Hoppas den blir mumsig.

Ja och sen ska jag pyssla lite med steppen, har ett par styrkelåtar jag måste pussla ihop innan tisdagens pass så det ska jag ta tag i.

Sen i kväll ska jag och Robin in till stan för att gå på Umeå Open, en mini festival som pågår i tre dagar men vi ska bara gå i dag.
Vi ska se bland annat, Melissa Horn, Salem Al fakir och Marcus Krunegård.

Ha en skön lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0