Final på spåret!

Det är just nu final i på spåret så jag och Robin sitter så klart bänkade här hemma i soffan.

Fredagen har varit händelserikt. Jag ar först i skolan och hade en föreläsning samt pysslade lite med ett av alla grupparbeten.
Efter det blev det en trevlig lunch med vänner i skolan och sen var det dags för mig och Robin att ta oss ut till Ersboda(en stadsdel av Umeå som ligger lite alägset). Väl där besökte vi det gigantiska Intersport som ligger där samt den berömda Godisfabriken. Vi kikade även in på Myrorna som ligger där ute innan vi tod bussen in mot universitetet igen.

Väl framme på skolan väntade en härlig After School eftermiddag tillsammans med Hanna och Josefin från klassen. Det blev musikquiz och en härlig taco- och pizza buffe.
Ett skönt avslut på denna skolvecka.

Sen jag har kommit hem har jag inte gjort mer än läst lite i min bok samt tagit en avslappnande dusch.
Och nu ska vi som sagt bara titta på tv resten av kvällen, det lär bli en tidig kväll...

Det är för att imorgon ska jag Robin, Lotta och Josefine åka ner till Övik ( ni vet Foppa och Modo staden) mest för att fira mitt körkort genom att hyra en bil och köra lite.
Blir ett perfekt resmål då jag får köra lite bil och njuta av den staden.
Vi ska göra så mycket som att bada på Paradisbadet, (lär vara sjukt fint säger alla här uppe) och sen ska vi gå lite på stan innan vi till slut avslutar det hela genom att besöka Fjällräven Arena för att titta på Modos sista match för säsongen, lite surt att de missade slutspelet nu men det blir alltid kul att se sport live.

Efter matchen så får vi ta och köra de där tio elva milen hem igen, blir nog en härlig dag.

Men nu, ja nu ska jag hålla Myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0