En välfylld dag!

Nu är jag hemma igen.

Var på norrmejerier på morgonen och det var riktigt roligt! Eller ja, man kunde väl det mesta sedan innan men det var ändå väldigt kul att se deras system hur allt görs och hur det hela systemet fungerar.

Slutade tidigare än vanligt så det var skönt för då slapp jag stressa till jobbet.
Kom till jobbet vid ett och där befann jag mig till klockan sex. Härligt, det var skönt att jobba idag och nu börjar det lossna på riktigt. Kulkul.

Åh nu känner jag mig lite smått trött efter denna dag men ska ändå iväg till gymmet nu om en stund för jag ska träna step. Det är en annan instruktör idag och jag behöver inspiration så det blir perfekt.

Kolla här vad jag fick på studiebesöket, alla vi som handlar norrländsk mjölk är tydligen norrländska hjältar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0