En tisdag i sin helhet!

Andra avenyn har precis börjat och då kan ju själv förstå att jag har landat i soffan.
Det har varit en rolig dag, först så hade vi skola fram till halv tre och det var hur kul som helst. Sen åkte jag hem, fikade och plockade undan.
Efter det satte jag igång med pluggandet och har hållt på ända tills nu.

Så shit va mitt huvud är tomt nu. Tur att jag har gjort lite annat som müsli, grynblandning och havrekakor. Man måste ju variera sig ni vet. Att bara plugga 5timmar i streck är inte nyttigt enligt mig så små korta pauser är perfekt!

Men nej nu ska jag luta mig tillbaka och titta på tv. Längtar till Robin kommer hem vid tolvtiden. Han är med vänner och dricker öl nu efter tentan.

Ha en bra kväll hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0