En lyckad kväll!

God morgon på er!
Hur mår ni?
Själv mår jag mycket bra, solen skiner och jag ska ut i det fina vädret. Jag ska nämligen ta bussen till stan vid halv nio för att äta hotellfrukost med ett par vänner.
Lotta i min klass har fyllt år och en hotellfrukost stod på hennes önskelista så då ger vi henne det nu.

Igår bakade jag av surdegen och det gick jättebra, inget misslyckande här inte. Sitter faktiskt och mumsar på en bit just nu ( kan inte vänta med frukost en hel timme tills hotellet så äter två mackor nu ) härligt med nybakat bröd som är hur saftigt som helst.

Men i alla fall efter mina sköna eftermiddag så åkte jag på fest. Det var ett par tjejer i klassen som var bjuden på en fest så jag hängde på, hur kul som helst!
Det är verkligen kul att festa här uppe, utan att dricka speciellt mycket kan man ha jättekul och det hade jag verkligen.
Bussen hem gick precis innan halv två så lite efter ett lämnadejag Corona!

Berätta mer sen för nu måste jag göra mig klar.
Efter frukosten ska vi hem till Jossan och checka hennes nya lägenhet så lär skriva senare ikväll!

Ha en skön söndag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0