Borde aldrig gått upp ur sängen

Ångrar redan att jag valde att gå upp ur sängen för en timme sedan. Min hals värker mer än både igår och i onsdags. Något säger mig att jag inte skulle tränat igår kväll, fan!

Det är jobbigt att gå upp och ha ångestkänslor utan att veta varför de har kommit, stick ångesten du har ingen rätt  att få infinna dig i mitt huvud. Jag mår bra och har det bra nu så du är inte välkommen... hoppas den lyssnade nu.

Har precis lagt mig i sängen igen efter frukostätningen och ett pluggförsök som gick sådär. Ska försöka ta mig upp härifrån så att jag kan diska, bädda, prova arbetskläder, fylla i anställningspappret och packa ner lunch och kläder till dagen.
För om en timme ska jag vara på gymmet för att ha steplektion och efter det ska jag CYKLA 4kilometer ut till jobbet, får se hur dert går med halsen. Vet inte hur länge jag ska jobba men efter jobbet ska jag i alla fall bara hem och slänga mig i soffan och försöka plugga lite smått. Jag hoppas att min värk i kroppen försvinner och att den oväntade ångesten försvinner fortare än kvikt!

Ha en skön fredag.

Kommentarer
Postat av: May Myte

Glöm inte att vila lite oxå, lilla gumman. kram o ha en skön kväll

2010-03-05 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0