Blogg.se Strular

Ussch Blogg.se Strular för mig nu ikväll, och jag som har suttit och knåpat ihop ett inlägg om baljväxter, taskigt läge!

Ingen som kan se inlägget? Åh imorgon kan de kanske publiceras och då får jag väl radera inlägg i och med att jag har publicerat 4likadana inlägg enligt min blogg men inte om man klickar in på den från era datorer, fasiken. Jaja så är det.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa om nötter och från innan jag somnar. Imorgon blir en lång dag. Jobb från nio och framåt och sen plugg och träning.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Maja

jag ser inlägget o de är superbra! :) passade perfekt för mig, jag ska leta recept o knalla till ica redan imorgon

2010-03-11 @ 01:15:39
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0