Vackra Holmsund!

Ojojoj, nu har jag verkligen sett hur vackert Norrland kan vara.
Inte visste jag att Holmsund hade så mycket vacker natur att uppleva. Tog en härlig cykeltur innan och besökte då lövöudden och lövön, där finns det otroligt vackra hus men även väldigt fin natur!
Skogen var fyllda av blåbärs och lingonris och havet omringade hela skogen på ett otroligt vackert sätt.

Jag längtar tills alla snår fylls med bär som jag kan plocka av i massor! ÅH jag vill jag vill jag vill plocka nu!
Det kommer nog bli en väldigt fin sommar trots allt. Tur att jag hittade det där naturområdet, nu har jag både nya löparslingor och bärställen!

Plus att mitt ude på udden låg ett helt underbart område av hus, helt nybyggt och sååå modernt! Att få se de husen i den naturen med vattnet och allt fick mig att bara vilje flytta in dit och bli "vuxen".
Men ussch jag skulle aldrig klara av att bo så här långt från min familj under en längre tid så risken att jag stannar här uppe resten av livet är nog minimal, även om det är vackert, SÅ vackert!

Efter cykelturen stack jag till Konsum och handlade en Vattenmelon som jag nu sitter och mumsar i mig, gottgott!

Resten av kvällen kommer att spenderas genom att sortera skolpapper och sätta in dem i pärmar och så vidare. Sen ska jag sova för imorgon väntar det jobb, på två ställen ;) Både på Ica och på gymmet!


Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Haha mja, jag har mycket tankar i alla fall :D Tack Lotta! Jag börjar jobba den 2 juli (men förhoppningsvis får jag några tider veckan innan också) och innan dess är jag på Island mellan 17-27 juni. Fram till dess är det ledighet som gäller. Ska du komma ner till Skåne något? Hoppas, hoppas du ska det!

2010-06-08 @ 10:24:01
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0