Trötter

Efter en hård arbetsdag måste jag erkänna att jag är rejält trött.
Skulle slutat ett men det var marknad i byn och oväntat mycket folk hos oss på Ica. Därmed fick ajg jobba extra, eller ja det dubbla om jag ska vara exakt.

När jag kom hem efter tio timmars arbetsdag hade jag planerat att göra kikärtsgyta av mina nykokta kikärter sen igår. Men jag var tvungen att ge upp de planerna, orken fanns inte.
Istället blev det ett gäng mackor yoghurt och bröllopstittande.
Måste säga att jag blev tårögd då jag såg klippen från kyrkan. När Daneil sa ja och tårkade en tår från sin kind så blev även jag helt gråtfärdig. Det var så fint, de var så vackra ihop och jag längtar efter den dagen då jag själv får stå längst fram i en kyrka och säga ja till någon.
Hoppas det kommer en sådan dag :)

Nyss tog jag en varm dusch för att varva ner lite och nu landade jag i soffan igen. Denna gång med en kopp te, och hembakta kärleksmums. Ska krypa in under filten nu och läsa lite i miljöetiksboken. Har måååånga sidor att läsa, men tar ett par i taget!

Sen blir det sängen, eller kanske efter lite fotboll, vi får se.


Vad gör ni ikvälll?

Kommentarer
Postat av: SARA

VAD HÖR JAG?! TEEEE, helt självmant?! ;)

2010-06-19 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0