Tonfisklasange!

I väntan på att Malin ska komma hit så har jag lagat mat. Eller ja maten är i ugnen så snart är det klart.
Det blev Tonfisklasange idag, det är jättegott kan jag meddela.

Så här såg det ut sist jag lagade det:


Det har börjat regna här uppe nu, och det är nästan mysigt kan jag tycka. Då kan jag och Malin sitta inomhus med gott samvete.

Var hos Tandläkaren innan och det gick jättebra. Behöver inte fler efterkontroller efter den jag hade idag. Bettskenan fungerar super och jag har ingen värk längre. Dock så fick jag vänta väldigt länge på att få komma in till tandläkaren, hela 30min. Men sköterskan var snäll och kom ut till väntrummet flera gången för att be om ursäkt. Då kan jagtycka det är ok att vänta, så länge personalen är trevlig och informerar en om vad som händer. Jag menar de kan ju inte alltid rå för att patienten innan mig tar längre tid än planerat eller hur?

Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0