Tips på mellanmål

Ikväll har jag kört vad som enligt mig är ett skönt Corepass med fem tappra deltagare.
Det är skönt att leda Coren för att alla ger verkligen järnet och sen är passet så kort att man verkligen orkar instruera på ett positivt och målande sätt hela tiden, vilket är viktigt på sådana pass för att tekniken ska sitta.

Men men nu när jag har kommit hem och dushat och så där så har jag även i vanlig ordning fixat till ett lite mer matigt mellanmål.
Idag blev det nybakt morotsbulle med leverpastej, ättiskgurka och en annorlunda filtallrik. Jag hällde upp vanlig fil, rev ner en helt äpple och strödde på lite Kanel på toppen.
En annorlunda men frisk filtallrik. Det blev faktiskt väldigt gott och det är ett enkelt sätt att få i sig ett mättande livsmedel ( fil) med högre andel fibrer i, äpplen är som vi vet rikt på fibrer.

Ibland behöver det inte vara så svårt att variera sitt mellanmål lite.
Jag menar ser det inte gott ut?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Kan jag få receptet på morotsbullarna?

2010-06-16 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0