Studenttider!

Grattis till alla er studenter springer ut idag!

Jag finns min student från förra året väldigt väl så klart och när jag tänker tillbaka på det så bubblar det upp massor av olika känslor. Men det ska jag verkligen inte skriva om nu!

Jag vill bara gratt Mijah lite extra nu när hon springer ut om ca tre timmar! Hade jag varit i K-stad hade du fått en stor kram min vän.
Här är en bild från förra året då Mijah var den som satt brevis mig i Aulan, då skrattade hon åt mig för jag var så galen.Undra hur hon själv är nu när hon har upplevt den magiska känslan i Aulan!

Grattis ännu en gång nu min vän!

Själv ska jag snart iväg och jobba om lite mindre än två timmar. Innan dess ska jag käka ännu en portion av Tonfisklasangen och även cykla inom Biblioteket en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0