Springlycka!

Efter att inte ha sprungit ute i naturen på en vecka så kände jag under löpturen ikväll en enorm känsla av lycka.
Att få röra på sig ute i naturen ger så otroligt mycket och man känner sig verkligen levande. Allting runt om kring sig blir så påtagligt, allt ifrån ens andetag till fåglarnas kvitter.

Sprang endast i 25minuter idag då mina luftrör tyuvärr inte ville som benen och som huvudet. Men nu efterråt inser jag att det kanske var en väldigt lagom springtur med tanke på hur trött jag var när jag kom hem från jobbet.

Det är också lustigt, hur pigg man kan bli av att göra av med energi. All träning får mig att bli otroligt pigg och det ger en ny energi, vilket alltid är välkommet.

Förresten, en del av er undrar säkert hur brödet blev igår?
För er som undrar kan jag meddela att det blev lyckat, tre otroligt fina och goda bröd lyckades jag skapa och med yta som var knaprig och med bröd som verkligen hade dne där honungssmaken som det skulle enligt receptet.
Skriver kanske ner receptet för er som undrar någon dag. Men nu är jag så trött att jag bara tänker stäng av datorn och slappa genom att titta på fotboll och sedan läsa en stund innan jag så småningom somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0