Rutinliv

Just nu bygger mitt liv på rutiner med många aktiviteter inplanerade så att jag slipper känns mig så ensam här uppe i Norr. Tycker faktiskt att jag lyckas väldigt bra med att fördriva tiden. Men observera då att även fotbollstittande är en av aktiviteterna, bara så att ni inte tror att jag hetsar ihjäl mig av andra slag.

Började denna dag med jobb i åtta timmar, sen var det att åka hem för att käka och prata med mamma itelefon. Sen efter det åkte jag till gymmet och tränade både Core och Activio 60min HI.
Träningen gick jättebra idag och spinningen gick mycket bättre idag än igår då jag var tung i benen.
Man får en sådan härlig kick efter varenda spinningpass det är helt otroligt, likadan kickar som på steppen.

Efter det åkte jag hem duschade pratade med nära och kära i telefon och nu har jag pluggat en sväng.
Det är typ så jagvill att varje dag denna sommar ska se ut, eller nej kanske inte riktigt men jag älskar rutiner. Rutiner får tiden att gå fort och det gillar vi!

Kul är också att jag har fått jobb denna vecka också även om inte ens semesterperioden har börjat än, men jag vet i och för sig inte riktigt hur mycket. Men allt är mer än ingenting.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i min bok som jag lånade på biblioteket förra helgen.
Vi hörs mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0