Personalfest

Igår var jag på personalfest med Gymmet.
Hur kul som helst, det var verkligen en toppen eftermiddag och kväll.
Dagen började med att vi samlades i hallen, ingen aning om vad vi skulle göra. Allt vi visste var att vi skulle ha träningskläder på oss.
När vi kom dit hade Niklas en av våra spinningainstruktörer med sig en STOR väska och sa att vi skulle ner i budohallen där alla kampsportsaktiviteter håller hus.
Det väntades nämligen kampsport1

Niklas är instruktör i väldigt många olika kampsporter i här i Holmsund så vi fick låna kläder av honom och sen visa han oss massor av olika saker och som vi kämpade.
Vi lärde oss att kasta, lite självförsvar, boxas, brottas och sparkas. Ja vi fick tilloch med lära oss att strypa varandra, haha det var SÅ kul!

Vi slutade det hela med att vi fick gå loss på boxningskuddar och shit va roligt det var, jag har inte varit så slut på länge. Tänk er att träna med bara andra instruktörer i en hall, instruktörer som alltid ger allt och som peppar som bara den. Det var verkligen något som höjde mig oerhört! Jag var genomsvettig efterråt vill jag lova er...

Efter lite mer än en timmes tränings duschade vi ,bastade och gjorde oss i ordning för att sen åka hem till Anne där det bjöds på trerätters middag och massor av lekar och sång!
Det var en kväll som aldrig innehöll mycket kan man minst sagt säga.
Strax efter två gick vi hem helt slut i både armar och ben efter kampsporten men även i käkarna efter alla skratt.
Tack för en trevlig kväll.

Efter en sån kväll blir man taggad till tusen att träna ännu hårdare och bli en ännu bättre instruktör, alla där är liksom mina förebilder, och i september åker vi ner till stockholm tillsammans och kör stenhårt på Super saturday med Less mils.

Hade kameran med mig men jag hade så kul att jag glömde bort den helt!
Men nu hinner jag inte skriva mer för nu är snart min paj i ugnen klar, men mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0