paj och träningssöndag

Hej på er.
Har precis kommit hem efter två timmars träning. Det var länge sen jag tränade två långa pass efter varandra på gymmet så idag var det dags kände jag.

Började med en timme Bodypump följt av Spinning. Jag kan ge er ett tips: Tränar ni Bodypump, gör det regelbundet. Jag har varit jätteduktig med det innan men nu de senaste två månaderna har jag slakat efter en del i och med att jag har haft fullt upp med min egna träning så som step och Core. Har därför bara kompletterat det med löpning. Pumpen var riktigt jobbig idag så det lär väl bli träningvärk imorgon, men det är ok. Kunde ju varit smart att ta lite mindre vikt än vad jag brukar för att komma i fas igen men ussch det skulle aldrig mitt samvete klara, det var bara att kämpa emot smärtan.

Nu sitter jag här i soffan och letar efter orken till att gå ut i köket och göra en hel hög med mackor och hälla upp fil.

På tal om köket gjorde jag en jättegod Köttfärspaj innan idag. Det var inte bara köttfärs utan det var även rivnaa morötter och vitkål i. Smakade lite mer åt kålpuddinghållet och det blev jättegott.
Gjorde en stor paj så nu har jag fem matlådor till godo. Skönt för då slipper jag laga mat varje dag.


Paj i stora lass!

Måste bara berätta en annan rolig sak.
Min mamma cyklade halvvättern idag, det är hela 15mil och hon kom runt banan på bara 8timmar. Hur grymt är inte det?
Jag har helt enkelt en supermamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0