Nyinköpta skor!

Jag köpte nya skor igår när jag var i stan.

Har varit sugen på det jättelänge då det är kul att uppdatera garderoben lite inför sommaren. Men som alltid tycker jag det är svårt att hitta skor som passar just mig.
Men igår hittade jag hela tre par som jag ville ha, och jag köpte alla så klart i och med att det var på skopunkten. Fick därför bara betala för två par. Sådant gillar vi!

Var ute efter minst ett par högklackade skor att ha till utgång men efter att ha testat hur många som helst så gav jag upp, kände mig inte bekväm. Det får helt enkelt bli plattskorsutgångar i framtiden. Tur jag har växt till mig så att jag slipper känna mig kort.

Här är mina nya skor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0