Miljöfilosofi

Hej på er!

Det blev en relativt lång jobbdag idag, hela sju timmar fick jag jobba. Skönt det må ni tro.
Nu när jag kom hem såg jag att min bok till sommarkursen hade kommit, glad är jag för det!

Därför tog jag tag i plugget lite. Har nu gått igenom första föreläsningen på internet och ska nu skriva ner anteckningar och läsa ett par kapitel.

Det är faktiskt rätt roligt, även om ämnet Etik och Filosofi är helt nytt för mig så är det verkligen intressanta saker vi får lära oss.

Blir att plugga i ca två timmar till innan jag senare ska iväg till jobbet igen. Det vankas nämligen personalmöte och då ska vi äntligen få ut ett schema i handen! ME LIKE.
Men först plugg och mat( tur man lagade en stor gratängform med mat igår, räcker till sex portioner!).


Ha lustig bild, såg först nu att samtidigt som jag läser om miljöetiska frågor är jag inlindad i en filt med löv på och har världskartan som bakgrund, vadå gå in i ämnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0