Måndagssysslor

Ibland är det perfekt att inte börja arbetsdagen förrän klockan tolv.
Idag är en sådan dag, jag jobbar mellan tolv och åtta ikväll och har hunnit med mycket nu på morgonen.

Började dagen med en stor och jättegod frukost, värsta helgfrukosten egentligen då jag lyxade till det på alla håll och kanter, men nu är det sommar och då ska man utnyttja alla långfrukostar man kan, eller hur?


En frukost bestående av:
En skål med mild naturell yoghurt med skivad banan i, egengjorda morotsbullar med salami och gurka på. Sen åt jag även körbärstomater och en passionsfrukt, till drack jag Oboy faktiskt!

Efter den härliga frukosten pluggade jag Miljöetik i två timmar innan jag städade lägenheten.
Nu äter jag lunch, blev en portion av kikärtsgrytan som jag gjorde igår.

Sen när lunchen är i magen blir det bara till att trampa bort till jobbet.

Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0