Ingen step!

Vid den här tidpunkten på veckan brukar jag alltid vara helt utslagen efter ett skönt steppass. Men denna veckan är det tyvärr inte så, för idag blev det ingen step.
Det är en vecka full av aktiviteter så som avslutningar både i skolan och vid fritidsintressen och det märks på gymmet.

Hela anläggningen sover och idag var det väldigt få bokade på steppen, så få att de till och med bokade av sig nu innan ikväll då de väl insåg hur få de skulle bli annars.
Så när jag kom till hallen kom ingen annan, så då var det bara att trampa hemåt igen.

Tråkigt men samtidigt lite skönt att det var just ikväll för min mage är lite krånglig idag så det mår bättre av att ta det lugnt tror jag. Men det var ändå skönt att få lite frisk luft när jag cyklade.
Det finns alltid något positivt i något som man först ser som negativt, visst?

Innan idag har jag jobbar, och shit va roligt det var idag. Jag fick äntligen lite inskolning angående frukt och grönt avdelningen som jag är ansvarig för i sommar. Känns som om jag fick bra koll på det och det var väldigt roligt. Hon som "lär"  mig är sjukt trevlig så det är kul.
Trvis väldigt bra på jobbet vilket är tur nu när det är det som mitt liv snurrar runt ...

Efter jobbet har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Har även börjat plugga lite på sommarkursen som jag läser. Miljöetikskursen verkar än så länge väldigt intressant, men minst sagt flummigt!

Nu ska jag läsa vidare och lägga upp bilder på mina nyinköpta skor!

Här sitter jag fortfarande i träningskläder, kanske bör byta om?

Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Synd på steppen. Men sånt är livet... :) Kram på dig

2010-06-09 @ 00:41:30
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0