Hejdå Älskling

Idag har Robin tagit tåget hem till Skåne.
Följde med honom till stationen och efter massor av kramar, en del pussar samt ett par tårar fällda på hans axlar sa jag hejdå och gick mot bussen hem och han klev på tåget som tar honom till Skåne.

Ussch det är inte kul att veta att det är en månad tills vi ses nästa gång och då väldigt kort innan han drar iväg till kollojobbet.

Men jag har lovat honom att tänka positiva tankar och det gör jag, för jag menar vi har klarat Australien och jämfört med det är detta ingenting!
Längtan kommer vara stor men glädjen när han kommer hem kommer vara större.

Nu ska jag sova för att orka jobba imorgon.
Och efter det kommer Lotta och Jossan hit för att grilla och ha det bra tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0