Härlig kväll

Hej på er.

Nu är jag äntligen hemma och klar med dagens alla sysslor.
simmade som sagt innan jobbet, 60längder blev det. Alltså en och en halv km. Helt ok för att vara första gången för i år.
Sen cyklade jag vidare till jobbet och jobbade i 6 timmar, 6 timmar som gick ruskigt fort.

Väl här hemma har jag ätit kvällsfika, diskat, gått ut med sopor samt bokat tvättid till onsdag då jag är ledig. Sen nu sitter jag och tittar på Brasiliens härliga fotbollsspel, de är sjukt bra.
Ska även kika in på Cambro lite och kolla hur det ser ut på miljöetiksfronten.

Sen blir det nog sängen då jag ska upp och öppna på jobbet imorgon.

Vill bara tipsa er om en relativt ny och god läskande fruktdryck från Proviva, nämligen den med smak av Gul kiwi och Mangostan.

Dock så får ni tydligen ingen bild då blogg.se är knäppt ikväll, det vägrar ladda upp bilder! Tråkigt men sant

Kommentarer
Postat av: Robin

vi fick ju tom. två bilder! Väldigt söt, dock är det bara jag eller är vi ganska lika när man tittar på denna bilden?

2010-06-28 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0