Härlig dag

Hej!

Idag var uppe betydligt tidigare än igår må ni tro.
Gick upp halv nio då jag satte igång med mitt brödbakande. Fast innan det åt jag min första frukost i form av en tallrik fil med två knäckebröd i, ja ni hörde rätt. Jag hade mina knäckebröd i filen, nersmulade. Hur gott som helst!

Efter det tog jag på mig träningskläder och knöt på mig joggingskorna. Sen var jag redo för en powerwalk. Det var otroligt skönt ute, solen skiner och det blåser lite så där lagom för att man inte ska svimma av värmen.
Gick längs havet och på slutet gick jag på skogvägarna, det är så vacker miljö här uppe. Jag kan knappt tro att jag faktiskt bor här.

På slutet av promenaden stannade jag upp och plockade en bukett blommar av dem som växte där i diket.
Nu har jag precis ätit min andra frukost , en portion gröt med äpple och mjölk. Ville inte äta för mycket innan promenaden i och med att jag lätt får håll då.

Nu blir det städningen och rensning i köket! Här ska skåpen skuras må ni tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0