Grillkväll med tjejerna

Började dagen med ett härligt jobbpass!

Därefter fick jag ett städryck när jag kom hem, kanske mest för att jag läste Josefins blogg och blev inspirerad av henne.
I alla fall så fick golven sig en omgång idag då jag skurade dem för fullt efter att damsugaren hade gjort sitt. Allt går lättare med en tennismatch i bakgrunden ;)

Efter det lilla rycket kom jossan och Lotta hitcyklandes från stan. Därefter förberedde vi en massa grillmat och inväntade Julia som också kom hit. När hon kom satte vi igång engångsgrillarna och grillade för fullt.
Sen blev det en jättehärlig grillmiddag här med många skratt och till dessert blev den Lottas moussetårta och glass som Jossan hade med sig.

Tack för en helhärlig kväll tjejer, det behövde jag verkligen!
Imorgon blir det jobb på förmiddagen och sen ska jag ta mig in till stan för att träffa en del vänner över en fika.

Här kommer lite bilder från kvällen!

Vi lyxade till det med färdigmarinerat kött( oj vad längesedan det var jag åt kött) och gjorde fina grillspett.


Lotta och jossan diskar lite mellan varven

Jossan blev köttmästaren för kvällen och skär nu upp det färdiggrillade köttet.


Vi dukade fint...

Och åt gott!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ser gott ut Lotta!! Hahaa det gäller att städa när ett sådant ryck kommer :)

2010-06-07 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0