God kväll!

Hej på er.

Idag har jag verkligen inte suttit mycket vid datorn vilket är otroligt skönt. Istället har jag haft fullt upp med annat.
Började inte jobba förrän tio idag fast jag vaknade redan vid sju, då gick jag upp och gjorde i ordning frukost som jag åt i sängen samtidigt som jag läste ut en av Camilla Läckbergs deckare.

Sen cyklade till jobbet och jobbade i fem timmar inte jag åkte hem för att plugga i två timmar.
Därefter blev den förberedelser av en kikärtsgryta innan jag åkte till gymmet.
Väl på gymmet körde jag det nya bodypumppasset! Hur skönt som helst, musiken vara bara så bra!
Jag älskade bicepslåten, biceps är min favoritdel att träna, känner mig starkast där, om man inte räknar med magen.

Nu när jag kom hem åt jag min nygjorda kikärtsgryta, den blev grymt god! Sen lyssnade jag på en föreläsning och nu har jag gett upp alla måste för dagen och bara sitter här och slappar i soffan, skönt!

Ser på fotbollen så klart och undrar om Brasilien kommer vinna, det ser så ut tycker jag. Heja heja, brasilien är alltid en favorit hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0