Fruktfat och Kaffemaskin!

Var på stan innan och unnade mig en del saker som sagt och här ska jag visa vad jag har köpt.

Jag köpte ett fat inne på Åhléns som jag nu har till att lägga upp all frukt på i köket. Ser det inte fint ut?


Som ni ser på bilden så köpte jag även en lite kaffepressare. Den är bara för tre koppar men det är ju alldeles utmärkt för mig.
För i och med att det bara är jag som dricker kaffe här hemma så är det kanske inte så kul att dra fram den stora kaffekokaren varje gång jag blir sugen på en kopp.
Är även bra då jag bara ska fixa ett par matskedar kaffe, som när jag bakar till exempel.
billig var den också, endast 99kr.

Jag köpte även ett Te inne på Kahls Tehandel.
Jag är som många vet nybörjare på det här teområdet och jag gör mitt bästa.
Köpte en KRAVodlat te, ett grönt med citron jordgubb och något annan blaj. Frukostblandning hette det så det är svårt att kommer ihåg vad det  innehöll.

http://publishme.se/771231/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Tror att jag ska göra i ordning en kopp sen och avnjuta det tillsammans med en bit kärleksmums... Blir en perfekt fredagsfika det.


Köpte även en bok och lite annat smått och gott, men mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0