Från trött till pigg

Hej på er!

Innan idag var jag supertrött, väldigt olikt mig. Jag kände det redan på jobbet de sista timmarna att mitt huvud hängde inte riktigt med i svängarna. Men trodde det skulle bli bättre på cykelfärden hem men ack så fel man kan ha.
Väl hemma orkade jag knappt äta mitt mellanmål innan jag var tvungen att lägga mig i soffan. Väl i soffan somade jag och tog en powenap. För en gångs skull så lyckades jag ta just en powernap och inte sova i en hel timme.

Tror att jag var så trött då jag hade svårt att somna i natt och sen vaknade jag redan vid tre äv värmen och efter det vaknade jag varje halvtimme, himla olika en sömntuta som jag.

Men efter lite kvällsmat så kände jag mig lite piggare och då stod bodypump på schemat. Var väldigt trött men ville ändå träna då man får passa på nu när man inte jobbar kväll.
Väl på passet kände jag att all energi kom tillbaka. Det är helt otroligt vad lite gruppträning med go musik och tunga övningar kan göra med kroppen.
Så väl en timme senare rann min svett värre än någon gång från ett bodypumppass och jag kände mig otroligt pigg och glad.

Nu här hemma har jag hunnit göra allt som jag inte orkade göra innan. Har bland annat fixat en liten surdeg som ska förberedas för bakning imorgon.
Blir ett ljust bröd denna gången, ett bröd som jag smakade på personalfesten hemma hos Anne. Lyckas jag lika bra som hon har jag lyckats baka bland det godaste bröd jag någonsin ätit. Så håll tummarna  att det går vägen imorgon.

Hörs mer imorgon för då är jag ledig hela dagen och lär ha tid med bloggen för en gångs skull.
Ha det så bra i hettan

Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Duktig du är Lotta! Slit inte ut dig bara. :) Ska du ner till Skåne i sommar?

2010-06-30 @ 09:41:52
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0