Fortsatt härlig kväll

Nu sitter jag och tittar på fotbollen.
Har faktiskt fått gjort mycket i kväll, kokade massor av kikäret, rengjorde kylskåpet, pluggade, plockade undan alla nyinköpta saker.
Sen har jag även fikat på kärleksmums plus stoppat i mig lite morotsstavar med tacodipp på.
Teet jag köpte var faktiskt gott! Kommer nog kunna bli en tedrickare jag med ska ni se.

Nu sitter jag här klar för att gå och lägga mig egentligen men tittar på fotboll i väntan på att mina käraste ska slå en pling.
Jag längtar så efter att få höra hans röst.
Snart är det bara två veckor kvar tills han kommer hit en/ ett par dagar innan han åker till nästa jobb.
Tänk, tiden går rätt fort ändå :)

Sen ska jag lägga mig i sängen, läsa mig trött och somna.
Imorgon ska jag jobba så det blir att lägga sig i tid.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0