Fika på stan

Idag gjorde jag något mycket ovanligt.
Jag mötte upp ett par vänner på stan och sen gick vi och fikade. Tänk att för ett år sedan fikade jag jämt och sen jag flyttade till Umeå har jag inte ens fikat mer än typ fem gånger, helt sjukt! Men ekonomiskt.
Men idag så åker Jossan och Lotta hem och då var vi tvugna att träffas en sista gång. Malin som pluggade med oss i höstas var även i stan en sväng så då passade vi på att träffa henne.

Det blev en mysig fikastund och tiden bara sprang förbi.
Ha en skön sommar där hemma tjejer, jag kommer sakna er!

Efter att vi hade sagt hejdå så gick jag en stund på stan, fick faktiskt en del inhandlat. Handlade bland annat tre par skor på skopunkten som jag ska visa för er senare tänkte jag.

Men nu ska jag ta en cykeltur runt Holmsund så att jag lär mig att hitta i hela byn. Ett perfekt sätt att röra sig på när man är för osugen på att springa eller ta sig till gymmet.


Här är min goda fika. Espressotårta som var jättegod och en minst lika god Latte till.
Det satt som en smäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0